رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1392/4/8 9:52
نویسنده : مامان رها
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلایی من

روزها داره میگذره و تو روز به روز داری بزرگتر میشی و خاطره های باهم بودنمون بیشتر میشه.

پنج شنبه ،سه تایی رفتییم ماهان باغ شاهزاده (شبش واقعا رویایی و زیباست)شام همونجا خوردیم و تا ساعت 12 تو اونجا شیطنت کردی و دویدی و رقصیدی و خندیدی. شب هم تو خونه باباجون زیر آلاچیق چادر زدیم و خوابیدیم.خیلی حال داد...

صبح هم تا ما از خواب بیدار شده بودیم دیدیم شیطونک ما زودتر بیدار شده و داره گلهای آلاچیق رو میکنه و میندازه تو جوی آب و خودش رو غرق خاک کرده.تا وقتی برگشتیم کرمان تو انقدر کثیف شده بودی که به محض ورود به خانه پرتت کردیم تو استخرت و شستیمت.

چهارشنبه هم خاله حسنیه ات اومده بود پیشمون..شبش هم با هم رفتیم پارک. من و تو و خاله و ایلیا

رفتیم بازی گلف .بابا و آقا صادق هم رفتن استخر (که البته ضایع شدن چون تعطیل بود)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زری مامان مهدیار
11 تیر 92 1:15
همیشه به گردش و شادی هدی جونم
من عااااااااشق باغ شازده ام
یه بار به کرمان سفر کردم خاطرات خیلی خیلی خوبی از این شهر و این باغ دارم


مرسی زری جون
ایشالا دوباره تشریف بیارین و ما هم میزبان خوبی براتون باشیم.

زری مامان مهدیار
11 تیر 92 1:16
خوش به حالت خاله جون خوب آب بازی کردیا
مامان آنی
18 تیر 92 20:14
همیشه به گردشدخمل ناز

ممنون عزیزم
ایشالا همیشه شاد باشین

مامان ایمان جون
19 تیر 92 0:39
همیشه به گردش
خوش گذشته هااااا
بووووووووووس


ممنونم عزیزم
مهسا
4 مرداد 92 19:32
سلام ازتون یک عالمههههههههههههههههههههه خواهش میکنم که ب بردیا توی جشنواره رای بدی باید شماره765رو به20008080200بفرستین ازتون خیللییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم با رای دادنتون مارو خوشحال کند عکسش روی وبلاگم هست میتونید ببینید در ضمن نی نی تون خیلیییییی نازه