رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1392/2/10 13:28
نویسنده : مامان رها
231 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من ،

 تغییراتی که تو عزیز دلم تو این مدت کردی:

1- موقع خداحافظی دستات رو تکون میدی و میگی بای بای.

2- دو تا دستت رو میبری بالا و خدارو شکر میکنی.

3- دست میزنی.

4- سرفه میزنی.

5- ادای خنده در میاری.

6- چشم و پا و دستت رو نشون میدی.

7- عاشق " مبو" همون گربه ای.و مدام صدا میزنی مبو،مبو.در اوج گریه هم که باشی اگه مبو بیاد آروم میشی و میخندی.

8- میبوسی(این قشنگترین کارته)

9-میرقصی.به محض اینکه صدای آهنگ میشنوی ناخودآگاه از خودت حرکات موزون دست و کمر میری.

10- بابا،مامان،دست،آب،مبو،...میگی.

11-جیغ های وحشتناک بنفش میزنی.

12- خودت می ایستی و یک قدم راه میری.

13- طرز نشستنت خیلی با مزه است.یه پات رو دولا میکنی و پای بعدیت رو کفش رو میزاری رو زمین.

14- به عروسکات خیلی حسودی میکنی اگه من یکیشون رو بردارم غوغا میکنی و میدویی تو بغلم و شروع میکنی من رو میبوسی تا بغلت کنم.

15- عاشق کتاب خوندنی.

 

 

خلاصه دختر قشنگم تو داری بزرگ میشی و من هر لحظه بیشتر از لحظه قبل تشنه دیدن و در آغوش کشیدن تو میشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)