رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1392/2/11 14:16
نویسنده : مامان رها
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی نازم

امروز روز مادره و من دومین سالیه که مادر شدم.مادر....چقدر دارم با این واژه مانوس میشم. روز به روز بیشتر به عمق این واژه نفوذ میکنم و با معناش آشنا میشم."مادر" ...

رها جونم مادرشدن یعنی فدا کردن،یعنی تمام وجودت رو با تمام عشقت فدای کسی کنی که تکه ای از وجودته.مادر شدن "یعنی عاشق واقعی شدن.عشقی متفاوت از تمام عشق های دنیا.عشقی که مطمئنم بینظیره...

مادر شدن یعنی...

دختر رویایی من ،من با تمام وجودم شاکر خدایم هستم که حس قشنگ مادر شدن رو با تو و لبخندهای تو به من نشون داد.هزاران مرتبه سپاس خدایی رو که تو رو به من هدیه داد .هدیه ای که یکتاست و بی نظیر...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)