رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

تو داری دندون در میاری و من در آرزوی لبخند تو...

1391/7/26 8:38
نویسنده : مامان رها
230 بازدید
اشتراک گذاری

    

رهای نازم.داری دندون در میاری .دیشب تاصبح خواب نرفتی ،تب کرده بودی و ناله میکردی و به خودت میپیچیدی.تو ناله میکردی و انگار خنجر به قلب من میزدن.دوست داشتم همه دردهای دنیا مال من بود و تو آروم بودی و مثل همیشه میخندیدی.دوست داشتم من میمردم و ناراحتی تورو نمیدیدم.سختترین شب زندگیم بود تا حالا تورو اینجوری ندیده بودم تو ناله میکردی و من  گریه میکردم.وای خدای من کی تموم میشه؟؟؟؟؟؟؟

مامان میگه تا ٢٨ تا دندونت در بیاد همینقدر درد میکشی ،خدایا من تحمل ندارم.....من نمیتونم تاب بیارم تورو ناراحت ببینم.من دلم برای خنده های تو لک زده.دلم میخواد به جای تو دندون در بیارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)