رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1391/7/26 8:39
نویسنده : مامان رها
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

دیشب تختت رو جدا کردیم(از خاله حسنیه ات تقلید کردم!!!) و تو رو روی تخت خودت خوابوندیم.اصلا نمیتونستم بخوابم تا صبح هزار بار پا شدم و چکت کردم راست میگفت حسنیه خیلی سخت بود.اما میخوام یواش یواش عادتت بدم با اونکه تختت رو کنار تخت خودمون تو اتاق خواب کذاشتم اما چون تو بغلم نیستی و گرمی نفست رو حس نمیکنم نمیتونم بخوابم.

بابات شبها میخواد امپراطوری کنه و بس غلت میزنه کل تخت رو میگیره من و تو له میشدیم به خاطر همین مجبور شدم جدات کنم تا جفتمون زنده بمونیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

حسنا مامان ایلیا
19 مهر 91 7:36
اره این جوری بهتره یکم خودت سختت میشه اما در عوض خودت کنار همسرت با ارامش بیشتری می خوابی
زری مامان مهدیار
2 آبان 91 22:57
حالا موفق شدی که جداش کنی؟