رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1391/7/26 8:36
نویسنده : مامان رها
217 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازم،قندعسلم،شیرینی زندگی من

مامان باز دلش گرفته مثل خیلی وقتای دیگه.

دخترکم یاد بگیر آدم ها رو خوب بشناسی بعد بهشون اعتماد کنی و باهاشون هم کلام و هم پیاله شی.یاد بگیر هیچ آدمی هرگز تغییر نمیکنه.حتی اگه دیوونه تو باشه و در حد پرستش تورو بخواد هم تغییرش موقتیه.یک روزه،یک ماهه نهایت یک ساله...دوباره میشه همون آدمی که از اول بوده.همون آدمی که تو ذاتشه با همون رفتارها و همون عادات و همون فرهنگ...و اگه تو مانعش شی و ازش تغییر بخوای اون بدتر میشه بیشتر میخواد خودش باشه بیشتر غرق گذشته اش میشه....

دختر نازم ،من این درس زندگیم رو بهت یاد دادم تا حواست رو جمع کنی و هیچ وقت طعم شکست رو نچشی.هیچ وقت مجبور نشی چیزی رو تحمل کنی ،هیچ وقت تنها نمونی...

دختر گلم تو تنها دلخوشی من تو زندگیمی.تنها دلیل نفس کشیدنم.دیوانه وار عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

حسنا
26 مهر 91 11:11
چه خبر شده عزیز نگران شدم تونستی زنگ بزن
زری مامان مهدیار
2 آبان 91 22:55
واااااااای دقیقاً درسته حتی اگه هر لحظه هم بهت قول بدن که عوض می شن هیچ تغییر دائمی حاصل نمی شه و بدتر می خوان بهت اثبات کنن که همینن که هست


من این رو با تمام وجودم درک کردم .هرگز تغییری وجود نداره...