رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1393/4/16 14:21
نویسنده : مامان رها
597 بازدید
اشتراک گذاری

یا من الاسمه دوا و ذکره شفا

خدایا خودت همه مریضا رو شفا بده.چهارشنبه دختر نازم رو باید ببریم واسه عمل.خدارو شکر عمل خاصی نیست و لوزه اشه.اما بیهوشی کامل داره و من خیلی استرس دارم.حتی تحمل فکر کردن به لحظه ای که میخوان بیهوشش کنن و یا به اتاق عمل رو ندارم.وقتی بهش فکر میکنم فشارم میفته....

یه لحظه خودم رو گذاشتم جای مادرهایی که بچه هاشون مریضی های سخت دارن و باید مدتها تحت نظر باشن یا خدای نکرده مادرهایی که بچه شون رو از دست میدن....وای خدای من ،خیلی دردناکه....آدم اشکش در میاد....

خدایا به همه مریضها علی الخصوص بچه های کوچیک و بیگناه شفای عاجل عنایت کن....

خدایا خواهش میکنم دختر عزیز من رو در مقابل این عمل مقاوم و صبور کن و درد بعد از عملش رو کم کن ....

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان علی جونی
18 تیر 93 1:17
سلام عزیزم نگران نباش من بچم سه بار جراحی روده شد بسپارش به همونی که بهت هدیه اش داده انشالله خدا حفظش کنه مطلب پست قبلیتون خیلی عالی بود
مامان علی جونی
22 تیر 93 15:46
سلام امیدوار باش ما بنده های خداییم هوامونوداره، مشکلات جز ء زندگیه وسازگارانه باید باهاشون کنا ر بیایم همه چی رو بسپار به خودشعزیزم صبور باش
آیدا
26 تیر 93 11:51
روی ماهشو ببوسین و باز هم به ما سر بزنید.
زری مامان
27 تیر 93 0:46
عزیزم ایشالا که بلا از رهای نازت دور باشه شکر خدا که مشکل خاصی نیست، ایشالا خیلی زود دوره نقاهتش هم طی می شه. ایشالا همه ی بچه ها سلامت باشن و از بلاها به دور باشن
آیدا
29 تیر 93 17:57
پس کجا ماند این رهای زیبای ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟