رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1393/5/9 8:01
نویسنده : مامان رها
698 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا هزاران بار شکرت میکنم به خاطر نعمت سلامتی که به من و خانواده ام عرضه داشتی.خدایا به حق حقانیتت همه مریضا رو شفا بده...

خدارو شکر رهای من بعد از گذروندن یک دوره سخت نقاهت حالش خوب خوب شد.البته خیلی اذیت شد و 3 کیلو کم کرد.هیچی نمیخورد.فقط آب اونم به زور و با ناله و اشک.....هفته اول خیلی سخت بود انقدر درد داشت که مدام ناله میکرد تمام بنیه اش رو هم از دست داده بود حتی نمیتونست رو پاهاش واسته و میخورد زمین....

دکتر هم خیلی تعجب کرد که این چرا انقدر ناتوان شده و کلی مولتی ویتامین و دارو براش نوشت.و اونو ساکشن کرد و کلی خون لخته و ...از گلوش بیرون آورد بیچاره رها خیلی جیغ زد و گریه کرد منم بس گریه کردم از اتاق کردم بیرون...

اما خدارو شکر الان شده همون رهای شیطون بلای مامان ،که مدام در حال رقصیدن و خندیدن و شعر خوندن و شادی کردنه....

ایشالا همیشه شاد و پر نشاط باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زری مامان
9 مرداد 93 10:35
خدا رو شکر که حال رها جونم خوبه ایشالا همیشه سلامت باشه