رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1392/9/12 12:52
نویسنده : مامان رها
235 بازدید
اشتراک گذاری

 جگر گوشه من سلام

خدارو شاکرم بابت داشتن تو و نعمت سلامتی که به تو داده....

دختر نازم ،خدا همیشه جواب ناشکری آدم ها رو میده .اگه سپاسگذار نعمت هاش نباشی نعمت هاشو ازت میگیره.نفس من ،منم خیلی غافل شده بودم و اصلا حواسم به زیبایی ها و قشنگی های دنیا نبود و خدا حسابی حالم رو گرفت و یه گوشمالی اساسی بهم داد.

تو مریض شدی ،شاید من زیادی مریضی تو جدی گرفتم اما تا مطمئن نشم خطری نداره همچنان به راه دکتر ها ادامه میدم.

خیلی لاغر و ضعیف شدی.میترسم عفونت اداراری داشته باشی.امروز بردمت آزمایشگاه و بیصبرانه منتظرم جوابش رو بگیرم و بهم بگن مشکلی نداری.

خودم هم که به خاطر مشکلی که برامون پیش اومده بود یک هفته سر کار نرفتم و تمام سعی مون رو با بابات برای رفع این مشکل کردیم و فردا باید برم جوابش رو بگیرم.....!!!!!!!!!!!!

دعا کن مشکلاتمون حل شه...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان روژینا
12 آذر 92 13:14
عزیزم نگران نباش فرشته ها همیشه مواظب کوچولوهای ما هستند. با داشتن مادر مهربونی مثل تو زود خوب می شه به وبلاگ روژینا بیا.
مامان ایمان جون
12 آذر 92 13:50
ایشالا رها جونم خوب خوب بشه و مشکلات شما هم برطرف
زری مامان مهدیار و صدرا
3 دی 92 20:21
هدی جان نگرانت شدم حال خودت و دختر گلت چطوره؟؟؟ عزیزم امیدوارم که مشکلی نباشه و هم جواب آزمایش خودت خوب باشه و هم رها جون اگه فرصت داشتی منو از حالت باخبر کن گلم
مامان روژینا
4 دی 92 13:45
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدینمن و نگران کردی رها جون الان حالش چطوره؟ بهم حتما خبر بده!من لینکت کردم!