رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1392/7/3 14:27
نویسنده : مامان رها
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خدارو هزاران بار شکر میکنم که دوباره من رو به آغوشش راه داد و شکر خدا مشکلاتمون داره یواش یواش حل میشه و شادی و شور و شوق و خنده پیدا شده.

خدا رو هزاران بار شکر میکنم که صدام رو شنید و تنهام نگذاشت.

خدارو هزاران بار شکر میکنم که بالاخره بعد از چند هفته تصمیم برای عقیقه کردن تو رو عملی کردم و تو رو توسط موسسه خیریه انصار الرسول عقیقه کردم...

خدا رو هزاران بار شکر که ....

رهای نازم امروز خیلی پرانرژی و خوشحالم.چون هم امروز بعد از 2 هفته تو رو مهد نگذاشتم و بردمت پیش مامان جون و دیگه گریه های تو و التماسهات با چشات  که بغلت کنم و مهد نذارمت رو ندیدم.و هم شکر خدا از لحاظ روحانی و معنوی خیلیپیشرفت کردم و بعد از مدتها دوباره به جایگاه قبلیم دارم برمیگردم.و هم فشارهای عصبیم کمتر شده و دیگه خبری از استرس نیست..و از همه مهمتر اینکه چون با همکارم قهرم دیگه مجالی برای حرفهای بیخود و گناه آلود و وقت تلف کردن پیدا نمیکنم و کل 8 ساعتی که دانشگام دارم رو ی خودم و ذهنم و تمرکز به افکارم و زبان بدنم و... کار میکنم.و این خیلی آرومم میکنه....


پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

حسنا
7 مهر 92 13:33
خدا را شکر ماشــــــــــــاالله
میم مثه محیا
17 مهر 92 9:46
خدارو شکر ک مشکلات حل شدن و ب آرامش رسیدی اگه کسی تاثیر منفی روی تو و افکارت میذاره همون بهتر ک حذف بشه کار خوبی میکنی ک رهارو میذاری پیش آشنا و نمیبریش مهد