رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

سوراخ کردن گوشهات و دختر شدنت

1391/7/6 7:53
نویسنده : مامان رها
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز

دیروز تازه دختر شدی.من سرکاربودم که دیدم خاله ندا و مامان جون و خاله ویدا اومدن پیشم خیلی ترسیدم که چی شده اینها اومدن اونجا .به محض اینکه تورو دیدم یک جیغ بنفش کشیدم دلم لرزید قلبم داشت تند تند میزد.تو بس گریه کرده بودی داشتی هق هق میکردی.گرفتمت بغلم و محکم فشارت دادم هول کرده بودم نمیدونستم باید چه کار کنم.تند تند میبوسیدمت...تو رو برده بودن گوشهات رو سوراخ کردن.یه جفت گوشواره طبی صورتی هم پوشیده بودی.هم خوشحال شدم هم خیلی خیلی دلم گرفت وقتی فهمیدم تو خیلی گریه کردی.اما خیلی ماه شده بودی کلاقیافت عوض شد.تازه شبیه دختر ها شده بودی .سیر دیدنت نمیشدم همینجا با اینکه اوج شلوغی انتخاب واحد ها و ثبت نام ورودی های جدید بود یک ساعتی جیم زدم دفتر فرهنگ و بهت شیر دادم تو خواب رفتی و بردنت خونه... تا وقتی هم که رسیدم پیشت دلم همش پیش تو بود و قیافه ماهت تو ذهنم بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

حسنا مامان ایلیا
7 مهر 91 0:41
سلام عزیز مبارک باشه ان شاالله گوشواره های عروسیش گوشش کنی البته تو نه اقا داماد گلت