رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1392/5/27 10:03
نویسنده : مامان رها
244 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم سلام دردانه من

دخترک من ،دیروز برای سومین بار خدا بهمون رحم کرد و بلا رو ازت دور کرد.و هر سه بار چشمای ناز تو از بلا دور شد...دیروز وقتی اومدم خونه و چشات رو دیدم ضعفم زد.درست کنار چشت ورم کرده بود و کبود شده بود.باز هم تو شیطونی کرده بودی و آینه جاکفشی خونه مامان جون که دواره رو چرخوندی و چشت به لبه تیزش خورد و زخم شد....الهی دردات مال مامانت...

دفعه پیش هم سرت خورد لبه تخت خودت و درست میلیمتری زخم شد.یه بار هم که شیشه قاب از بالا دیوار بدون دلیل افتاد و یه تیکه از شیشه درست افتاد بالای پلکت و شانس آوردیم که زود دیدیمش و برداشتمش.

خلاصه عسل من ،دیروز هزار بار خدا رو شکر کردم که باز بهمون رحم کرد و طوریت نشد .با بابات نذر کردیم که ماه رمضون یه خیرات بدیم (احتمالا تو شهرک سیدی که مردم فقیرنشینی داره افطاری میدیم)

خدایا باز هم شکرت میکنم و ازت ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زری مامان مهدیار
24 تیر 92 11:49
خدا رو شکر ایشالا که همیشه بلا ازش دور باشه
حسنا
25 تیر 92 9:05
الهی عزیز خاله خدایا شکر که اتفاقی نیوفتاد راستی پرستار رها گلی میاد خونتون
زری مامان مهدیار
6 مرداد 92 12:35
خیلی التماس دعا هدا جونم ایشالا که تو این شبا خدا بهترینها رو براتون رقم بزنه عزیزم
زری مامان مهدیار
19 مرداد 92 0:54
هدی جونم کجایی پس کم پیدایی؟ ایشالا که خوب و خوش و سلامت باشید عیدتون هم مبارک باشه عزیزم