رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1392/2/24 11:26
نویسنده : مامان رها
272 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خسته از سر کار رفتم خونه مامان جون که با هم بریم خونه پیش بابا .تو خواب بودی.یواش بغلت کردم و گذاشتمت تو ماشین.و حرکت کردیم.تو مسیر بودیم که تو بیدار شدی و از شانس ما همونجا یه پارک بود و تو چشاتو که باز کردی پارک رو دیدی.و با دستت اشاره کردی و داد زدی "من" "من" "من"...این "من"ها یعنی اقدام فوری.یعنی ما هیچ فرصتی برای تصمیم گیری نداریم.یعنی زود اجابت شود بدون هیچ مکثی...و وای به حالمون اگه دیر اقدام کنیم.بنفش میشی.انقدر گریه میکنی و داد میزنی و جیغ میزنی که آدم پشیمون میشه.بعدشم قهر میکنی و دیگه قبولش نمیکنی....دختر نازم داره یواش یواش لوس میشه.باید یه فکری برای این موضوع هم بکنیم.

خلاصه رها سلطان من دستور دادند که بریم پارک و تو روبا اون ظاهر آشفته و موهای ژولیده و لباس های خونگی بردم پارک..

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

فهيمه
23 اردیبهشت 92 12:36
ماشااله به اين دخمل خانوم ناز و جيگر . خدا حفظش كنه


مرسی عزیزم .لطف دارین
حسنا
23 اردیبهشت 92 13:19
رها گلی ببوس هدا بعدشم خودتم خیلی خوش تیپی مخصوصا با اون اخم هات
الهام مامان یاسی
24 اردیبهشت 92 3:02
سلام عزیزم ببخشید دیر متوجه پیامت شدم من تمام تلاشم رو میکنم که توی این چند روز صبح ها حد اقل تا قبل از ساعت 12 آن باشم ایشالله که کمکی ازم بر بیاد . دتر گلت رو از طرف من ببوس.
راستی شما رو با افتخار لینک کردم


خیلی ممنونم.تشکر

زری مامان مهدیار
26 اردیبهشت 92 18:51
بی خیال لباس و موی آشفته لبخند و شادیش به دنیاااااااااا می ارزه
ایشالا که همیشه لبش خندون باشه و زیر سایه ی پر مهر مامان و بابای خوبش باشه


آره خودمم بیخیال شدم.انشالله همه بچه ها زیر سایه پدر و مادر شاد باشن
مامان ایمان جون
30 اردیبهشت 92 7:29
رها جونم ماشالا روزبروز خوشکلتر میشی .فدای اون خنده های قشنگت
مامان ستیانفس
1 خرداد 92 14:08
سلام عزیزم ماشاالله دختر نازی دارید ممنون که به وبلاگ ماسر زدید خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم بأاجازه شمارو لینک میکنم
مامان آنی
18 تیر 92 20:21
چه مامان و دخمل نازی