رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

اولین قدم های تو...

1392/2/3 9:51
نویسنده : مامان رها
153 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برای اولین بار عشق کوچولو من راه رفت.5 قدم راه رفتی و خودت با خنده میگفتی "تا تا"... "تا تا"...  "تا تا"...و بعد از 5 قدم که خوردی زمین ،خودت خودت رو تشویق کردی و برای خودت دست زدی و بلند بلند خندیدی و من که غش کرده بودم از خنده و بلند جیغ زدم و ذوق کردم و شروع کردم به دست زدن ....تو هاج واج نگام کردی و دستت رو گذاشتی رو بینیت و گفتی هیس ...

اون لحظه گرفتمت تو بغلمت و انقدر فشردم و بوسیدمت و خوردمت که گریه ات در اومد..

عاشقتم جیگر من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زری مامان مهدیار
4 اردیبهشت 92 9:57
مبارکههههههههههههههههه
کلی احساساتی شدم الان


تشکر عزیزم.
مامان ایمان جون
4 اردیبهشت 92 10:24
ای جانممممممممممممم عزیزم مبارک باشه
مامانی قدر این لحظات رو بدون که زودتر از اینکه فکر کنی میگذره
الآن که این مطلب رو خوندم یاد اولین قدمای پسرم افتادم واقعا چقدر آدم ذوق زده میشه وقتی میبینه عشششقش داره روز به روز بزرگتر میشه



مرسی عزیزم.آره واقعا لذت بخشه.انگار قشنگترین اتفاقات زندگی آدمه.
ایشالا ایمان جون هم روز به روز موفقتر باشه.