رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1391/9/25 14:05
نویسنده : مامان رها
239 بازدید
اشتراک گذاری

رها جونم دیروز برات کتاب میخوندم.تو خیلی خوشت اومد کتاب رو از دستم گرفتی و یک ساعتی باهاش سرگرم بودی.مثل آدم بزرگ ها میخوندی و تمام زیر و روش رو در آوردی.و با کنجکاوی ورق میزدی.

من و بابات خیلی دوست داریم تو آدم فرهیخته و اهل مطالعه و فهمیده ای بشی.

گرچه تو از وقتی تو شکم من بودی من مشغول امتحانات پایان ترمم بودم و سرم تو کتاب بود.بابات هم که کلا همیشه سرش تو کتابه و...حالا هم که خودت خیلی استقبال کردی از کتاب خواندن. و من از این بابت خیلی خوشحالم...

امروز میخوام برم برات چندتا کتاب که برای رده سنی تو مناسبه بخرم تا بیشتر تشویق شی.

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)