رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

البوم عکس های 1 ماهگی رها

1391/8/29 8:40
نویسنده : مامان رها
308 بازدید
اشتراک گذاری

 قربونش برم ناز خوابیده.اون موقع ها همش خواب بود.حیف که قدر ندونستم و حالا هرشب تا 2 بیداره و منم مجورم بیدار بمونم.

 اینجا هنوز نافش نیفتاده بود...

 در حال خمیازه کشیدن...

 تازه داره خندیدن رو یاد میگیره...

 وقتایی که شیر میخواست دهنش رو به یک طرف کج میکرد و با یه صدای(اااااا...)کشدار میفهموند که گرسنه است البته صدارو در مواقع خیلی خیلی حاد درمیآورد و تا جایی که میتونست به خودش سختی نمیداد...با بابات مدام این صدارو در میآوردیم و بهت میخندیدیم...

 من عاشق این عکستم.شبیه فرشته ها شدی.بک گراند کامپیوترم رو هم این رو گذاشتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نگاری
2 آبان 91 13:12
سلام عزیزم
منم واقعا خوشحال شدم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم.من خیلی به یه همدرد برای درد دل کردن نیاز دارم.
زری مامان مهدیار
2 آبان 91 22:52
واااااای چه عکسای نازی
من رو برد به روزای نوزادی مهدیارم که چقدر سخت بود چون تا صبح بیدار بود بعد از اونم تا دو سالگی هر یک ساعت برای شیر خوردن بیدار بود یعنی اینقدر منظم و بدون تاخیر بیدار می شد که خدا می دونه



رهای من که تا 2 ماه اصلا شبا نمیخوابید به جاش روزها خواب بود
حسنا گلی
3 آبان 91 7:35
الهی چه ناز خوابیده