رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1392/2/15 15:09
نویسنده : مامان رها
263 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب نصفه شب از خواب بیدار شدم دیدیم تو عزیز دلم سرت رو گذاشتی رو دستم و دستت رو دورگردنم حلقه کردی و خوابیدی....چه حس شیرینی بود رها .من اون لحظه تو بهشت بودم.دوست داشتم هیچ وقت صبح نشه و تو همیشه در آغوش من ،خواب بری و من با تمام وجود حس امنیت و آرامش رو بهت هدیه کنم.شیرینی اون لحظه هرگز یادم نمیره.دیگه خواب از سرم پرید.انقدر نگات کردم تا بیدار شدی و منم غرق بوسه ات کردم.تمام وجودت رو با تمام وجود بوسیدم و لذت بردم..تو عشق منم لبخند قشنگی زدی و شیر خوردی و دوباره آروم (البته ایندفعه پشت به من )خوابیدی....

تو که خواب رفتی من همچنان پر از خوشبختی بودم.تو سمت چپم خواب بودی و بابات سمت راستم.دو تا موجودی که نفسم به نفس شماها بنده.دو تا فرشته ،دو تا هدیه آسمونی،....خدایا همیشه سپاسگذارم بابت اینهمه نعمتی که بهم دادی و دعا میکنم بتونم بنده شاکری باشم.دعا میکنم بتونم قدر زندگیم ،شوهرمهربونم و دختر نازم رو بیشتر از همیشه بدونم...خدایا مرسی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ریحان عسلی
15 اردیبهشت 92 16:57
سلام
پس حسابی لذت بردی حس ناب مادرانه گوارای وجودت
خدا رها جون برات نگه داره و سایه همسری از سرت کم نشه
ممنونم که به ما سر زدید


ممنونم عزیزم .برای شما هم آرزوی بهترین ها را دارم
مامان روشا
17 اردیبهشت 92 9:29
سلام واقعا حس قشنگیه و ما چقدر خوشبختیم که قدر این حس هامونو می دونیم ممنون بهم سر زدید وبلاگتون قشنگه باز هم سر می زنم
مامان آراد(خاطره)
17 اردیبهشت 92 15:59
سلام...مرسی که پیشمون امدین...
هزار ماشالا دختر شما هم خیلی ناز و شیرینه....خدا براتون نگهش داره...
پست جدید هم خیلی با احساس بود...واقعا لحظات خیلی شیرینی هستن...
ممنون از حضور گرمتون

lمرسی از لطفتون

الهام مامان یاسی
19 اردیبهشت 92 3:12
سلام ماشالله چه دختر نازی دارین خدا براتون نیگرش داره. مرسی عزیزم که بهمون سرزدین. در مورد روش درست کردن دامن تو تو هم ، خیلی ساده اس و راحت. من شما رو به عنوان دوست به نی نی گپمون اضافه میکنم فقط شما تایید کنید و بگین کی آن لای میشین اینجوری راحت براتون توضیح میدم.