رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1392/2/2 14:39
نویسنده : مامان رها
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک نازم

این مدت سخت درگیر امتحانات بودم و نتونستم بیام وبلاگت رو به روز کنم.تو این مدت توو خیلی خیلی بزرگ شدی و کارهای جدید میکنی.

از همه مهمتر اینکه 3 تا دندون در آوردی.الهی فدات شم خیلی بابت دندونات اذیت شدی.اما یه هو سه تا با هم در آودی و راحت شدی.

البته هنوز برات آش نپختم که گذاشتم بعد از اسباب کشی بپزم.

فدات شم که شدی یه رقاص حرفه ای .تا صدای آهنگ میشنوی شروع میکنی به رقصیدن.

عاشق دالی بازی شدی .میری قایم میشی و بعد میای بیرون و میخندی.یا پتو رو میکشی رو سرت و بعد سرت رو میاری بیرون و میخندی.

خنده هات هم که هنوز پابرجاست و اصلا کم نشده و روز به روز زیادتر میشه.

یه کار بامزه دیگه که میکنی اینه که ابروهات رو میدی بالا و چشات رو گرد میکنی و دهنت رو حالت متعجبانه میگیری و زل میزنی به آدم....

این مدت اصلا وقت نکردم ازت عکس بگیرم یا باهات بازی کنم دلم میگیره وقتی فکر میکنم تو داری بزرگ میشی و من انقدر درگیر کارهای خودمم که وقت نمیکنم یه دل سیر این قشنگی هات رو تماشا کنم . لذت ببرم.یه لحظه به خودم میام میبینم تو چقدر بزرگ شدی و فرق کردی و من چقدر غافلم.احساس میکنم اگر لحظه به لحظه ازت عکس بگیرم بازم کمه و دلم برای بچه گی هات تنگ میشه...

 

 

اینجا داری با پاهات سعی میکنی خودت رو تاب بدی:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)