رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

10 ماهگیت مبارک عشقم

1392/2/1 11:02
نویسنده : مامان رها
247 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 27 آذر 91 تو عشق نازنین من 10 ماهه شدی.

10 ماه از با تو بودن گذشت...

10 ماه با تو نفس کشیدن،باتو زندگی کردن و زنده بودن

10 ماه با تو خوابیدن ،با تو خندیدن.

با تو غصه ها رو فراموش کردن...با تو خوش بودن ،به تو دل بستن...عاشق تو بودن

10 ماه حس زیبای مادرانه،حس عمیق و بی نظیر در آغوش کشیدن تکه ای از وجودم...

نفس من .دختر زیبا و خنده روی من ،من قبل از داشتن تو چه جوری زندگی میکردم؟؟؟بی هیچ عشقی.خالی از لمس دستای کوچولوی تو،خالی از نوازش موهای خرماییت،خالی از بوسیدن لبهای کوچولو و قرمزت.خالی از بوییدن تنت،در آغوش کشیدن تو....

وای رها جونم من ی تو هیچی نبودم عشق من.

من با تمام وجودم مدیون توام.من زندگیمو و تجربه حس زیبای خوشبختی رو از تو دارم....

دخترکم مامانت همیشه با تمام نفساش و با تمام مویرگ های بدنش تو و عشقت رو فریاد میزنه...

آرزوی من خوشبختی و آرامش تویه....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

حسنا گلی
29 آذر 91 12:04
سلام ان شالله 100 سالگیشو بیای اینجا بنویسی هدا ببوس این لوپ لوپی
زری مامان مهدیار
10 دی 91 23:21
هدی جون ایشالا همیشه کنار همسرت و دختر زیبات لبت خندون باشه
زری مامان مهدیار
10 دی 91 23:22
هدی جون خوبی عزیزم اوضاع خوبه ایشالا؟ ببخش کم سر می زنم مامانم مریض بودن درگیر بودم حسابی ولی خدا می دونه به فکرتم