رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1391/8/24 14:26
نویسنده : مامان رها
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک ناز من.

تو داری یواش یواش بزرگ میشی و من دلم میگیره.دیشب داشتم به این فکر میکردم که تو اگه بزرگ شی باز من رو همینقدر که الان دوست داری دوست خواهی داشت؟؟؟

بزرگ شی همینقدر معرفت خواهی داشت که از ندیدن من ناراحت شی و دلت من رو بخواد؟

بزرگ شی همینقدر پاک و ساده میمونی؟

رهای من راستش دوست دارم همیشه کوچولو باشی تابتونم مدام در آغوشم بگیرمت و بهت امنیت و آرامش رو هدیه کنم.دوست دارم همیشه انقدر کوچولو باشی که بتونم هر لحظه ببوسمت و هر شب در آغوش من خواب بری.

رهای من.زندگی من.تو داری خیلی بزرگ میشی.دیگه ماشالا خانم شدی.الهی فدات شم.دیگه قشنگ همه چیز رو درک میکنی و تشخیص میدی.دیگه من و بابت رو قشنگ میشناسی.و به غریبه ها واکنش نشون میدی.دیگه یواش یواش دست میگیری به مبل و میایستی.دیگه قشنگ تند تند چهاردست و پا میری.

گوجه خام میخوری.

غذای سفره رو میخوری.

با جیغ زدن از حقت دفاع میکنی.اگه کسی غذات رو بگیره یا باهات دعوا کنه یا اسباب بازیت رو بگیره سرش داد میزنی.

ماشالا انقد قوی شدی که قابلمه برنج رو دو دستی بلند میکنی و چپ میکنی.

هرچی جلوت باشه رو دستمالی میکنی و قشنگ زیر و رو میکنی.تا ببینی چیه.

الهی قربونت برم داری خانم میشی.

خدا همیشه پشت و پناهت باشه زندگی من.

مامان همیشه و همیشه(کوچولو باشی یا بزرگ) عاشقته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)