رها بهمنیرها بهمنی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رها عشق مامان و بابا

رها بهمنی دختر اسفند ماهی من

بدون عنوان

1391/7/17 15:02
نویسنده : مامان رها
264 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر حس قشنگ و شیرینیه.انگار تو آسمونام.پر از حس مادرانه شدم.تو زل زدی تو چشام و گفتی ماما

همیشه دوست داشتم قبل از بابا بگی مامان راستش خیلی حسودیم میشد تو اول بگی بابا...اما دختر باوفا و با معرفت من دل مامانت رو نشکستی و اول مامان رو گفتی.

الهی فدات شم خیلی خیلی حس آرامبخشی بود.قشنگترین لحظه دنیا.دوست داشتم زمان متوقف شه و همیشه همون لحظه جاویدان بمونه.من یه خوشبخت به تمام معنام.تو قشنگترین دختر دنیایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

حسنا
15 مهر 91 13:53
سلام عزیز اره واقعا زیباست ادم کلی انرژی مثبت می گیره خدا تو را برای رها گلی نگه داره
مامان سونیا
17 مهر 91 15:00
کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت اما حالا من روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم
سعید
18 مهر 91 13:06
سلام عزیزم،خوشگلم برات آرزو خوشبختی میکنم خوشحال میشم از سایتم دیدن کنی چون میدونم یه عالمه وسیله بازی شاد و خوب توشه که مطمئنم خوشحالت میکنن کوچولو مهربون و بانمک www.saeedintex.com